Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Γιατί όταν σου μπει κάτι στο μάτι..! n.1


Άνοιξη πια, καιρός.. για ξεκαθάρισμα! Ήρθε η ώρα να βγουν τα καλοκαιρινά και να μαζευτούν τα χειμωνιάτικα! Κάπως έτσι είπα να ξεκινήσω και ξεκαθάρισμα στα καλλυντικά μου, να δω τι έχω ξεχάσει-καταχωνιάσει-αγοράσει χωρίς να χρησιμοποιήσω ποτέ, κτλ κτλ! Είδα επίσης τι νέο κυκλοφορεί-θέλω, και έβαλα στο μάτι κάποια πραγματάκια (όχι ότι μου λείπουν, αλλά... κατάλαβες)!


Και ξεκινάω από πάνω αριστερά :

1. China Glaze - Pool Party
2. China Glaze - Refresh-Mint
3. Benefit Cosmetics - Hervana Blush
4. Yves Saint Laurent - Rouge Volupte
5. Lancôme - Hypnôse Eau de Parfum (Το είχα-τέλειωσε-το ξαναθέλω!)
6. The Body Shop - White Musk Libertine eau de parfum by Leona Lewis
7. Sephora - Pinceau Poudre Minérale
8. Sephora - Pinceau Blush Biseauté n°40
9. Sephora - Pinceau Poudre Relief n° 44
10. L'oreal - Μascara σε καφέ απόχρωση


Τα έχω ερωτευτεί τα παραπάνω και ελπίζω να έχω πάρει κάποια μέχρι το καλοκαίρι! 

Πώς σου φαίνονται οι επιλογές μου; Μήπως έχεις κάποιο από τα παραπάνω; 

Stay tuned για το επόμενο post!
Love & Kisses!


19 σχόλια:

  1. teleiesssss epiloges!!!
    to pool party to exw kai to latreuw!!
    to libertine 8a to parw ki egw!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ!!! Το pool party το είδα σε μια φίλη μου live και είναι πολύ πολύ καλύτερο απ' τις φωτό!!! Ζηλεύω και το θέλω σαν τρελή!!! Το αρωματάκι από tbs νομίζω πως αξίζει πολύ τώρα στη συλλεκτική του εκδοχή!! :)

      Διαγραφή
    2. na to pareis..na to pareis!!8es kai to flip flop fantasy!einai to agapimeno mou apo China Glaze!

      Διαγραφή
    3. Ναι το είδα και το flip flop fantasy, πολύ καλό φαίνεται κι αυτό!! Ανάμεσα σε αυτά τα 2 ήμουν από τα neons!!! :)

      Διαγραφή
  2. έχω το n7 το πινέλο είναι πολύ ωραίο και το κραγιόν από ysl ,έχει υπέροχα χρώματα αλλά δεν μου αρέσει σαν υφή είναι στυλ λιποζάν κ κάνει "γραμμές". θέλω να δοκιμάσω china glaze κ να πάρω κ κάτι απο benefit! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ότι κατάλαβα τα μαύρα πινέλα από Sephora αξίζουν! Για το κραγιόν συμφωνώ είναι σαν balm και δεν κρατάει αλλά και πάλι μου αρέσει!! Δεν μπορώ να αντισταθώ! Όσα μανό έχω από China glaze τα λατρεύω! :)

      Διαγραφή
  3. Το 3 θα το λατρέψεις και το 7 για τα λεφτά του, θα σου βγει πολύ καλό. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ το λατρεύω ήδη το 3 αλλά έχω πάρει "την μάνα μου και το πατέρα μου" από Sephora τον τελευταίο καιρό και είπα να κάνω ένα διάλειμμα!!! Μέχρι το καλοκαίρι όμως..!! Χχχ!!

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ με τη Μαίρη! Το Hervana ίσως είναι το αγαπημένο μου ρουζ! Όσο για την Libertine, προτιμώ την κλασσική white musk!

      Διαγραφή
    3. Φαίνεται υπέροχο ρουζ!! Το δοκίμασα και μου άρεσε τρελά! Το μοβ άρωμα από Tbs δεν το έχω δοκιμάσει, είχα το ροζ σε δείγμα και έχω κολλήσει! Θα τα δοκιμάσω και τα 2 όμως σε επόμενη εξόρμηση στα μαγαζιά!! :)

      Διαγραφή
  4. Υπέροχες επιλογές!!

    xx
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/FashionEvELand

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα όλα! Το hypnose είναι υπέροχο, το λατρεύω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το hypnose είναι το άρωμά μου από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να φοράει άρωμα!!! Το λατρεύω! Θα το παίρνω και θα το ξαναπαίρνω για πάντα!! :)

      Διαγραφή
  6. εχω το refresh mint και ειναι το πιο πολυφορεμενο μου ανοιξιατικο.φοβερο.ευχομαι να τα αποκτησεις ολα και ακομη περισσοτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Ειδικά το συγκεκριμένο βερνίκι το θέλω τρελά!! :)

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος30/5/13, 2:50 μ.μ.

    Μακάρι να τα πάρεις ολα! Ειναι τέλεια! Σουυ έχω μερικές ερωτήσεις. Που βρισκουμε βερνίκια China glaze και σε τη τιμή? Το ρουζ της benefit ποσο κοστιζει? Καθώς και το πινέλο πούδρας από τα sephora? Ευχαριστώ :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάριιι!!! :) Βερνίκια China Glaze μπορείς να βρεις σε καταστήματα μανικιούρ-πεντικιούρ ή σε online καταστήματα από 8 μέχρι και 10 ευρώ, αλλιώς σε επαγγελματικές εκθέσεις που γίνονται 2 φορές το χρόνο στην τιμή των 8 ευρώ. Το ρουζ κοστίζει περίπου 33 ευρώ στα Sephora αλλά βάζει συχνά εκπτώσεις οπότε μπορείς να το βρεις και στα 25 ευρώ! (Έκπτωση περιμένω κι εγώ!!) Όσο για τα πινέλα, τα περισσότερα στα Sephora κοστίζουν 17 ευρώ! Ελπίζω να σε βοήθησα!! :)

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος30/5/13, 10:58 μ.μ.

    Σε ευχαριστώ! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...