Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

What's in my shower?! | Tag

..Ή αλλιώς τι χρησιμοποιώ στο μπάνιο μου!


Πρόκειται για ένα tag, το οποίο είναι η αλήθεια δεν είχα ξαναδεί σε blog, παρά μόνο στο youtube, αλλά η Βίκυ/Beauty and the food beast έκανε την αρχή!

Προσωπικά, ξεκινάω πάντα με τα μαλλιά μου:


Δεν μπορώ να επιλέξω μόνο ένα σαμπουάν, έτσι έχω διάφορα και τα χρησιμοποιώ εναλλάξ! Αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ ένα από Pantene για λεπτή τρίχα και όγκο, γιατί μου αρέσει πολύ ο πλούσιος αφρός που δημιουργεί, καθώς και η αίσθηση απόλυτης καθαριότητας στο τέλος, σε συνδυασμό με το conditioner της ίδιας σειράς. Ακόμη, χρησιμοποιώ ένα από Orzene, για κανονικά μαλλιά, με μπύρα και πράσινο τσάι, γιατί με ξετρελαίνει η μυρωδιά που αφήνει στα μαλλιά και μπορεί να κρατήσει έως και δυο μέρες! Βέβαια έχω και ένα θεματάκι με ξηροδερμία, έτσι κάθε τόσο χρησιμοποιώ ένα σαμπουάν από Apivita -αυτή τη περίοδο έχω ένα για λάμψη με εσπεριδοειδή και μέλι- γιατί την εμπιστεύομαι σαν εταιρεία καθώς τα προϊόντα της είναι φυσικά και δεν περιέχουν parabens. Για την ξηροδερμία, ένα ακόμη σαμπουάν που χρησιμοποιώ χρόνια είναι το αντιπιτυριδικό σαμπουάν από Head & shoulders. Από conditioner, ένα από τα αγαπημένα μου είναι το Phytobaume reparateur από Phyto, που ξεμπλέκει τα μαλλιά και τα αφήνει αρκετά απαλά. Η απόλυτη απαλότητα βέβαια καθώς και η επανόρθωση μπορεί να προέλθει μόνο από μια μάσκα και όχι από conditioner, έτσι μια φορά την εβδομάδα χρησιμοποιώ εναλλάξ τις αγαπημένες μου, από Orofluido ή από Schwarzkopf (Bc oil miracle).

Σειρά έχει η καθαριότητα του σώματος:


Μου αρέσει να έχω πολλά και διάφορα προϊόντα για το σώμα, έτσι ώστε να εναλλάσσω μυρωδιές, ανάλογα με τη διάθεσή μου! Νέα αγάπη αποτελεί το Purely pampering από Dove, με βανίλια. Σταθερή αξία, το αφρόλουτρο με σοκολάτα από Aromacare, ενώ ποτέ δεν λείπει από το μπάνιο μου κάποιο αφρόλουτρο με άρωμα φρούτων (αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ από The Body Shop το μήλο, από Sephora τη φράουλα -αλλά δεν μου αρέσει ιδιαίτερα γιατί έχει εντελώς άβολη συσκευασία- από Le petit Marseiliais το βερίκοκο και από Apivita το σύκο). Μια φορά την εβδομάδα κάνω απολέπιση και χρησιμοποιώ είτε το ginger από τη Χριστουγεννιάτικη συλλογή των The Body Shop, είτε ένα καινούριο που μου έκαναν δώρο από εξωτερικό, της εταιρείας Kruidvat (είναι Ολλανδική εταιρεία), και μυρίζει γκρέιπ φρουτ! Τέλος, κάποιες φορές χρησιμοποιώ και το scrub ποδιών down 'n dirty από Get Fresh.

Και τα "αξεσουάρ" της μπανιέρας:


Λούφα και σφουγγάρι, αποτελούν τα top αξεσουάρ του μπάνιου, ενώ ακολουθούν η ράσπα της εταιρείας Assim -αγαπημένη- και η ξυριστική μηχανή Wilkinson (μαζί με τα Bic soleil θεωρώ πως είναι ότι καλύτερο για το ξύρισμα) με 2 πλευρές (ξυραφάκι και trimmer).


Δεν παραλείπω βέβαια και την ενυδάτωση, αλλά αυτό είναι ένα άλλο κεφάλαιο, εδώ.
Ευχαριστώ πολύ Βίκυ για το tag!

Stay tuned για το επόμενο post!!
Love & Kisses!

24 σχόλια:

  1. Χρησιμοποιείς αρκετά πράγματα και μου φαίνονται ενδιαφέροντα πολλά από αυτά που δεν έχω δοκιμάσει! Έχουμε και το ίδιο σαμπουάν αν θυμάμαι καλα!
    Έλεγα να το κάνω το tag μέσα στο ΣΚ αλλά θα είναι λιτό κι απέριττο! Προειδοποιώ! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φανταστείς είχα κι άλλα, αλλά ξεκίνησα επιχείρηση "σκούπα" γιατί είχαν μαζευτεί πολλές μισές συσκευασίες.. Κάν' το βρε!! Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον tag!! Περιμένω να το διαβάσω!! :)

      Διαγραφή
  2. Τί ωραίο tag!
    Μου αρέσει πολύ και χρησιμοποιώ το σαμπουάν και το αφρόλουτρο από Apivita & το αφρόλουτρο από Dove!
    Τα υπόλοιπα θα τα τσεκάρω κατά καιρούς! Σε εμπιστεύομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχι, χαίρομαι που σου άρεσε το tag και με εμπιστεύεσαι!! <3 Κι εγώ λατρεύω Apivita!! Dove από τις νέες μου αγάπες!! :)

      Διαγραφή
  3. Καταρχάς θέλω ολα τα προιόντα της δεύτερης εικόνας!!
    Το ginger sparkles το έχω σε body butter και αγαπώωωωω την μυρωδια του!!!!!!!!!
    Το ροδάκινο απο le petite το χρησιμοποιούσα το καλοκαίρι!!ααχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχιχι!! Από TBS έχω όλη τη χριστουγεννιάτικη σειρά ginger!! Είναι θεϊκή!!! Ναιιι το ξέρω για το ροδάκινο!! Το είχα δει!! Υπέροχο κι αυτό!! :)

      Διαγραφή
  4. εχεις τοσα πολλα προιοντα στο μπανιο σου, μου φαινεται θα φερω το μπουρνουζι μου και θα κανω ενα μπανακι σε σενα!! χαχα πολυ ωραια ολα! φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα είσαι ευπρόσδεκτη!!! :) Σ' ευχαριστώ πολύυυ!!! Φιλάκιαααα!!! <3

      Διαγραφή
  5. Πωπω κι ελεγα οτι εγω ειχα πολλα! Εννοειται επεσε λογοκρισια πριν κανω το ποστ ακροβως γτ τα περισσοτερα ειχαν λιγο μεσα! Νομιζω οτι θελω να δοκιμασω ολα τα αφρολουτρα που μας εδειξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ιδιαίτερη σχέση με τα προϊόντα περιποίησης!! Τα αγαπώ πιο πολύ απ' τα καλλυντικά!! Γι αυτό έχω πολλάαα!! Λίγα είναι άδεια από τα δικά μου, και συνήθως τελειώνω πρώτα όσα δεν μου αρέσουν για να φύγουν..!! :P

      Διαγραφή
  6. Εμένα γιατί μου κέντρισε το ενδιαφέρον η ξυριστική; Θα την κοιτάξω την επόμενη φορά! Εντάξει, τέλεια όλα όμως, μοναδικές μυρωδιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ πρακτική!! Την πέτυχα και με -50% στα Hondos!! Να την δοκιμάσεις!! :)

      Διαγραφή
  7. Χαχαχ!!Χρησιμοποιείς πάρα πολλά!Ούτε βασίλισσα να ήσουν!χαχα!!Καλά κι εγώ ανοίγω διάφορα επειδή βιάζομαι να τα χρησιμοποιήσω αλλά τώρα τελευταία προσπαθώ να τελειώνω πρώτα κάποια και μετά να ανοίγω καινούρια!Παντως είναι όλα υπέροχα και από αγαπημένες εταιρείες!Μπράβο Κωνσταντινάκι για το όμορφο ποστ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε κάποιες αρέσουν τα καλλυντικά, σε κάποιες η περιποίηση!!! Ανήκω στη δεύτερη κατηγορία!! :P Σε ευχαριστώ πολύ Νικολέττα μου!! :*

      Διαγραφή
  8. εξαιρετικες εταιριες βλεπω στο μπανιο σου..αγαπω apivita Και TBS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ λατρεύω Apivita!! :) Ελληνική εταιρεία με αγνά προϊόντα! Γενικά το τελευταίο διάστημα προσπαθώ να μείνω μακρυά από προϊόντα με parabens και τα σχετικά!! :P

      Διαγραφή
  9. To Orzene shampoo ειναι απο τις καλυτερα της ευρειας αγορας!!! Πολύ ωραια αναρτηση, κ τα προιοντα σου ...Καλη χρονια λοιπόν....
    Φιλιά
    Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το orzene είναι στ' αλήθεια πολύ καλό!! Μ' αρέσει που η μυρωδιά του μένει τόοοοσο πολύ στα μαλλιά!! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!! Καλή χρονιάαα!! Φιλάκια!:)

      Διαγραφή
  10. Μου αρέσουν πολύ τα αφρόλουτρα που έχεις διαλέξει, ειδικά το ροδάκινο είναι καταπληκτικό! Θέλω να δοκιμάσω αυτό με τη σοκολάτα, πρέπει να μυρίζει πολύ ωραία :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ το ροδάκινο είναι απίστευτοο!! Έχω κολλήσει!! Είναι σοκολάτα κι έχει και πορτοκάλι! Μυρίζει απίστευτα και μου θυμίσει πάστα! :P

      Διαγραφή
  11. τι ωραιο tag!!!...παω να φωτογραφήσω & τα δικα μου;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχι, σ' ευχαριστώ πολύυυ!! Είναι πολύ ωραίο tag!! Θα μπω να το διαβάσω!! :)

      Διαγραφή
  12. Nομίζω η μάσκα της Orofluido πρέπει να γίνει δικιά μου! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εκπληκτική, οπότε στη συστήνω σίγουρα!! Είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα!! :)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...